Träningsdagboken 30/8-08

Det var inte en helt nöjd Doppsko som åkte ner till Nynan idag.
Jag försökte få tag på GW i 40 min utan att lyckats.
Färden från Handen gick iaf ner mot VH för att hämta upp Janne "Berra" PJ " Hulk Hogan " Holmberg och Skogaholmslimpan.
Janne hade fixat iordning spgetti och köttsås i små söta lådor till oss.
När vi kom ner till Söderby Brygga som kom jag på att jag glömde Skogaholmslimpan, det var bara att vända tillbaka till VH.
När jag kom ner till Nynäs så insåg jag att SOLEN lös idag.
Kanske var det för att inte GW var med ?!?!?!
När vi kom fram till Gröndalshallen hade alla kommit.
Det vart en lätt uppvärmning och tvåmål (4x10min + straffturnering)

Blått: Lasse,Limpan,Musse,Packe,Ludde Joel,Laken, Svedlund

Gult: Skogaholmslimpan,Braxen,Trimpen,ALT,Orre,TObbe och Janne

Blått Vs Gult 10-5 (0-2, 1-3, 4-5)
Gula låga under med 5-1 efter 3x10m vänder upp till 5-5 men tappar på slutet till 10-5.
Tröttheten visade sig i 3 min i gult och då lade Packe och Lasse in nåda stöten !

Notiser: Braxen vann strafftävlingen enkelt.
Träningens bäste spelare idag : Musse.
Lasse 6+2, Packe 2x3,Trimp 3x1
Tempot var till en början riktigt bra.
Vi är på väg åt rätt håll.



Se så fint solen skiner i Nynäshamn

Kommentarer
Postat av: Krille

Coolt

2008-08-31 @ 01:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0