Äntligen lite skön julfotboll

Idag är man lite dagen efter.
Julmaten har gjort sitt.
Tyvärr så har man intagit en alkoholdroppe för mkt =)
Nu börjar den så sköna Julfotbollen.
Sitter och kikar på Tottenham vs Fulham.
Spurs har mkt boll och Modric och Lennon är heta, tur för Fulham att dom Schwarzer i kassen.
Judas Simon Davies i Fulham har inte fått mkt uträttat.
Hoppas att Bent trots att han är sjuk gör en kasse i minut 56.
Sedan hade jag tänkt att se Liverpool - Bolton.
Bolton har ju en het Elmander i laget och Torres kan göra comback idag.
Kan bli en intressant match.
Annandagsmatch på Anfield brukar betyda bra drag på publiken.
Iofs väljer jag hellre (alla dagar i veckan) White Hart Lane.
Efter Liverpoolmatch så blir det Aston VIlla mot Boring Arsenal.
Villa ligger ett par poäng före Boring Gunners.
Hoppas att Villa kan vinna med 2-0 och spela bort Englands mest överskattade lag.
Som sagt mkt fotboll idag.

På Söndag ska jag besöka Solnahallen och se AIK - Västerås hade jag tänkt.
Inte ofta man får tid över att se laget i sitt hjärta spela IB.
Troligtvis får ajg med mig Leo och kanske någon mer.
Ring om ni är sugna på att se AIK med Jihde och Djurling spöa skiten ur Västerås.
Mr J har ju lovat att träna bort all Julmat.
Tror att det kan bli mkt folk.
Hört att det är fler Gnagare som som ska dit och heja fram våra Svart Gula hjältar.


Nu blir det källaren igen för att se Spurs 2.a period mot Fulham.
Tack Canal + sport 2 för att ni finns under julen =)
´Har letat fram min 30 års present från Totteham med atografer från R Keane, L King, G Hoddle,S Iversen m.m m.m
Come On Hotspurs......


// Audere-Est-Facere

Kommentarer
Postat av: Leo

Du skäms va? att skriva att Basic blev omgångens tippare med 14 rätt, när Svanberg jobbade hem 15 sköna.. Det här håller inte.



Slopa bloggen! haha

2008-12-26 @ 15:31:35
Postat av: Doppsko

Missade det i all hast Lejjan Svan.

Korrigerar genast.

2008-12-26 @ 18:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0