Första förlusten

Är jag bitter .... Jupp
Är jag lack ..... jupp , på mina egna och på mig själv.
Är Sumpan bättre än oss ?

Jupp för tillfället.

Nu har förlusten lagt sig som ett dimmigt moln som aldrig går att vifta bort.
Sumpan var bra idag.
Kändes som om dom hade bra koll på våra spelare.
Lasse och Edfors kom ingenstans.
Jag är verkligen imponerad av Sumpans match mot oss.
Vi provade massor med lyckades inte med något.
Kanske skulle vi ha hållt fast vi våran plan att köra på 3 linor.
Men men vad är en kväll på slottet.

Det började med att vi inte hade vårat folk på plats förens typ 30 min innan start.
Jag,GW,Janne, Clabbe och Lasse var dom enda som var på plats på utastt tid.
Vi måste var bättre förberedda.
Jag vart glad då jag såg att Arash och Kahn skulle döma.
Det är ju dom bästa domarna i våran serie.
Vi förlorade och domarna var helt.................. jävla



Skitbra.!!!!
Dom visar verkligen att dom vill att spelarna skall avgöra.
Jag tycker t.o.m att vi hade lite fördel av vissa domslut, men det hjälpte inte oss.
Vi spelade mot en vägg.
Trots att vi äger mer boll än Sumpan så får vi inte hål på dom.
Gustawsson i Sumpans kasse är enormt bra idag.
Vilken back dom har i Mirbaz, Arash han var sjuuuuuukt bra idag.
Sedan har jag fått en favorit center som sliter som en hund både defensivt och offensivt.
JIMMY CARMAN !!
Helt sjuuukt att han kan var överallt.

Jag hade hoppats att dessa namn jag namngav skulle vara nynässpelare.
Nu är det inte det.
Sunbyberg var det bättre laget och fötjänade 3 poäng !

Hallen !!!!
Den var ju helt OK!
Det blåa golvet påminde om Gröndalshallen, lite strävare lite skönare.

Vi har inget att skylla på än att Sunbyberg var bättre.
Stort jävla grattis till Sumpan och alla dess ledare.
Ni har ett bra lag, ett grym lag.
Jag kan inte göra annat än att lyfta Doppskohatten för er.


..
.
.
.
Nu räcker det med Sumpan för iår.
Nu ser vi fram emot Bele Barkarby.
En ny morot har landat på jorden.


Missade en sak.
Hultin..... sorry man det kommer nya chanser för dig.
Jag vet att du ville visa vem som är bäst i Nynäshamn.

Matchens lirare i Nynäs.

Svedlund,Trimpen och Oscar Muszynski....



P.s och till Päärl...... du tar inte en plats i VH !!!
Du hör hemma i Nynäs och du ska få bevisa detta, jag lovar .......

Kommentarer
Postat av: MN,salem

Matchens lirare måste ju för fan bli jag doppis.....grym på att tippa. Ja jo ge mig lite kred ialla fall....det var dags för er att torska....Sumpan imponerar mer och mer. Grymt bra nykomling!



Ja lyckades ialla fall tippa att sumpan skulle göra 6 mål på er!!!!

2008-12-07 @ 03:08:04
Postat av: ....

mn gåååååå

2008-12-07 @ 12:31:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0