IB VM och bloggning samt kvällsmål

Sitter och kikar IB VM.   ...... Weeeeeeeeee Jihde smack smack.... 3-3 nu kommer vändningen.

Var lite småbakis idag.
Drog i mig ett par schyssta Redbullisar igår.
Åhhh 4-3 Sverige, ass Calebsson nirre.

Drog mig till Torvalla för att kika lite på VH-Bele....
Missade början, Bele ledde med 5-0 tydligen.
När jag kom stod det 3-6 till Bele.
Bele såg hyfsat stabila ut.
Goldmayer får en ful ful tackling ab vit nr 12 i Bele.
Såg ruggans otäckt ut.
Golmayer blev liggande en stund.

..................... Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , stackar Pavel Brus i Tjeckien.
Fyyy fan va ont det ska göra *tittar på IB VM*
Ajj aj aj han blir nog borta ett tag.


Iaf, så träffar jag på Pappa Dykman med son, Mr Micke som analyserar matchen =)
Leo sitter och kollar sitt gamla lag.
VI surrar lite och hoppas att VH vänder matchen.
VH får ett gyllene tillfälle i en U5.
Det händer inte ett skit, stackars VH.
Det ser krampaktigt ut.
Bele är inte superbra, men dom ser betydligt bättre ut än VH.

När det gått ca 5-7 minuter så kommer VH förra coach Håkan fram och frågar om jag kan köra Goldmayer till SÖS.
Han mår skitilla och håller på svimma.
Det blir gärnet in till SÖS med VH spelaren CH Goldmayer.
Han håller på att svimma två gånger i bilen.
Jag hoppas att det går bra för Goldie..

Som sagt, nu sitter man och kikar av lite bloggar medans IB VM spelas.
Tjeckien är inte helt ofarliga, men räcker aldrig till mot Sverige.
Sjuuuuuukt skön publik iaf, bra drag....

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tjeckien 4-4 med ett kanon skott.
Sjögren visar verkligen att han är nr 2 efter Ramsin.
Tycker att Sjögren borde ha tagit 3 av Tjeckiens kassar.
Bedrövlig insats av Sjögren.

In med Ramsin !!!!

BTW... Vaxholm leder med 3-2 efter ml av Jeppe G....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0