Emil Zetterberg !

Nytt år rullar in och man har många saker man önskar sig med det nya året.
En sak var att komma längre än Ronny C i en pokerturre, det slog in i går när han mosades som förste deltagare att lämna bordet i Sandhamn =)
Själv vart jag 5.a vid första bordet och Zäta (Visby IBK) fick bubblan.
Turre 2 avslutade jag trots lite marker som 2.a *skönt*
Det jag önskar mig mest är väl att man prickar in lottorade i helgen och går inte det så vill jag att vi vinner serien.
Kerstin, ja Kerstin är ju min sambo sedan 15 år tillbaka jag hoppas hon forsätter sitt starka jobb på IF och att hon får vara frisk och kry.
Jag själv kommer ju aldrig kunna bli frisk, man är ju heeeeeeeeeeelt retaderad i hela fajset !
Jag tycker många bra saker har hänt under 2008 och lägger detta år till minnet.
Nya tider nya mål inom ett par timmar.
Jag har ju som sagt ett sidoprojekt ihop med Clabbe The Fist, det är att ta Nynäshamns IBK till Div 2.
För er som följer bloggen så vet ni ju att det ser riktigt bra ut förtillfället.
Vi leder serien efter 12 omgångar för Sumpan.
Den 10 Jan börjar serien igen hemma mot Sköndals IK.
Nynäs hade svårt för Sköndal förra säsongen, men vi är det bättre laget.
Det gäller att möta SIKen med respect.
Jag hoppas även att publiken tillströmmar så att vi kan hålla vårat fina snitt på 135 pers.
Om det är något lag jag unnar framgång i serien förutom oss så är det Sundbybergs IK.
Sumpan har visat att dom är ett bra lag, dom vann över oss, dom slog ut DIv 1 klubbarna Handen och Hässelby.
Måste jag välja en spelare som ska vinna poängligan förutom en Nynässpelare så är det Jeppe JG Göransson i Vaxholm.
Han kunde ha vunnit ligan förra säsongen då han förmodligen gjorde sitt sämsta val genom tiderna då han kritade på för Åkersberga mitt under säsongen.
Vad än Vaxholm sälva säger så ljuger dom ............... JG är Vaxholms IBF ! *punkt slut*

Oh fan, jag glömde ju att säga att vi fick fram våran guldspelare under hösten.
Jag har då lagt upp en poängliga där träningsnärvaron,Matchnärvaro,poängliga serien och träningsmatcherna räknades in.
Den totalt bäste spelaren blev Jimmy Trimp Näslund på 168 poäng före Lasse Lindelöf på 164 Poäng.
Nu får vi klara oss utan Super Trimp mot Sköndal då han åker till Bahamas i en Pokerstarsturre.
Trimpen är garanterad minst 5000 dollars om han åker ut först.
Lycka till Trimpen, sönt att du tog bubblan hos Ronny C för ett par dagar sedan =)

Nu blir det middag hos svärföräldrarna!

See ya next year !



Just det, jag önskar mig en sak till....................................EMIL ZETTERBERG !

Kommentarer
Postat av: Trimpen

Tackar Doppis! =) gott nytt år på dig.

2009-01-01 @ 09:32:50
Postat av: MN; Salem

Doppsko, ha ett gott nytt år på dig. Full fart här....hur är det hos dig.....IN I DIMMAN!!!!!



//MN

2009-01-01 @ 12:08:38
Postat av: Danne Doppsko

Jorå, här har det varit fullt upp.

Ska jobba imorgon, men sedan är det lite semester

2009-01-01 @ 14:22:09
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0