Vinst och missad julkryss

Vilken jävla helg...
Tipsrättningen kommer snart, har inte kunnat logga in på sidan fören nu...
Ngt strul med blogg.se


Vinst över Jakobsberg i helgen med 8-2.
Kassaskåpsäker seger.
Var egentligen aldrig orolig.
iofs tog det ca 5min innan lugnet infann sig.
Jakan överaskade med högpress.
Undrar om dom är nöjda med det när det stod 5-1 efter första perioden=).
Börjesson visade upp sig med 1+1.
Att få göra 2 pinnar på Nynäshamn är ganska så Ovanligt =)
Lindelöf och Edfors var poängbäst.

Efter detta skulle jag vidare på mitt julbord med jobbet.
Jag han aldrig med båten =(
Tråkigt då jag skulle dela hytt med Sweda och värk.
En riktgt rolig snubbe på Jobbet.
Så jag fick gå på Swingersparty i Torvalla Sporthall.
750 pers och ett band som hette TONIX.
Vart ett gäng bira med svärfar.
Åh inte fan fanns det några Gin och Tonix inte =)

Söndag så kikade jag lite på Man C mot Man U, orkade inte ta en bira så jag drog till Sjöstadshallen och kikade in SB - Hudding IBS.
En ganska så dålig match med dåliga domare.
SB fick ett felaktigt mål emot sig när dom var på väg in i matchen.
Domare dömde in en kasse som var ca 30 cm utanför.
PINSAMT då domaren stod i linje med målet.

Idag har vi ställ in träningen för att åka och kolla på AIK - Caperio/Täby.
Ska bli kul att kika in en SSL fajt igen.
Dom krockar ju oftas med våra egna matcher eller träningspass.
Jag tror på en jämn fajt med många U2or =)
7-6 till Gnaget

Nu ska jag ta tag i tipsrättningen.
Såg att Mrx såg het ut....

Kommentarer
Postat av: Donzn

Caperio - AIK är det väl? Så ni inte åker till fel hall ;)

2008-12-01 @ 16:35:31
Postat av: Danne Doppsko

Jag märkte det lite innan du nämde det=)

Tur var väl det.

Biljetterna var även slut.

2008-12-01 @ 18:25:14
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0