Är fan as trött

Jag orkar inte ens uppdatera bloggen idag.
Vi vann i helgen så det känns skönt.

Grattis till Sollentuna och Jakan (Västerort)
Kul att Fraggel vart matchens lirare *igen*

Tipset i Herrtrean går inget vidare för mig men jag kommer igen.
Ska ner och tvätta bilen samt byta lampor, sen bär det av hem en snabbis för att senasre åka på Dödens väg till Nynäshamn.
Lagfotot igår vart bra förutom att Leo såg lite ihoptryckt ut =)

Varför måste TV matchen ligga på måndagar ?
Varför inte tisdagar ?

Skitsamma....
Trött som en outvilad Fantom är man, vad händer ?
Messade med en gamal vän (Stisse) på FaceBook idag, det är kul när man ser att gamla vnner fortfarande lever !
Stisse lirar för övrigt med Trehörnignen nu för tiden.

IBK Handen åkte på däng av Örebro i Lördags, det var ios väntat.
Hörde ett löst rykte om att Loove inte skulle få forsätta ?!?!?

TT ångar på och krossade Finspång.
Onyx vann en jämn fajt mot OG och har siktet inställt på topp3.
Duvbo vann mot Värmdö, jag har ju alltid tyckt att Duvbo är smutsiga, men jag har ändrat mig lite efter mitt samtal med Robin (Täby FC).
Kanske var det bara så att jag tyckte att Duvbo spelar tråkig IB med sin defensiva 2-2-1 uppställning.
SB vann i helgen mot Nykvarn !!!!
Fan va kul för gubbarna i gänget .
Jävligt okul för Nykvarn åh andra sidan, kan det ha varit lite för mycket respect ?

Fan vad jag hade fel ang FCH mot Caperio.
FCH krossade CT ............................. efter SD =)
Starkt jobbat Helsingborggrabbar !

Järfälla åkte tyvärr på storstryk mot Pixbo.
Dom har ett ungt lag som kommer bli bättre och bättre för varje dag som går.


Zzzzzzzzzz nu orkar jag inte mera...

Tack till Matchens lirare i vårat lag .... Patrik Packe Nilsson !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0