En sen Träningsdagbok (5Nov)

Haft sjukt att göra på jobbet idag.
Har tyvärr inte hunnitmed att blogga idag.
Avslutade med ett möte med några teamledare från Spånga och Bromma.
Dom måste upp ett par snäpp =)
Nu äntligen får jag tid att lägga upp Träningsdagboken.

Sundbyberg slog ut div 1 laget IBK Handen *grattis* Div 3 sthlm är starka =)

Igår fick jag plocka med mig GE och Janne The Killer till träningen.
Fan va mörkt det börjar bli på Nynäsvägen.
Jävlar va dom bygger om vägen dag för dag.
Helt omöjligt att lära sig kurvorna på VH-Nynäs sträckan.

Träningen började som vanligt med en samling i klubbrummet.
Vi gick igenom träningen samt derby matchen på lördag mot Västerhaninge.
Janne The Killer påpekad ofta att hans moderklubb är just Västerhaninge IBK.
Det finns lite sköna bilder från 1999 när VH slog Ristomta.
Alla kändes tokladdade inför träningen.
uppvärmningen och alla övningar gick utmärkt bra, men sedan var det dags för två mål.
Orangealaget var fan helt bedrövliga idag.
Torsk med 10-3 !!
Vad händer grabbar ?

Orange: Lasse,Braxen,Packe,Hultin,Limpan,Musse,Tobbe,GW,Benny

Gula: Edfors,ALT,Trimpen,Jeffy,Jonne,Laken,Joel,Ludde,Granvik

Gula vinner alltså med 10-3 efter 4+3 av Edfors och 3+3 av Trimpen, ALT hade 1-3 även Jeffy smetade in en kasse.
I orange laget gör Braxen,Hultin och Musse varsitt mål.
Nu gäller det att ladda för match på Lördag mot VH.
Återigen så visar TV-Nynäs matchen, så gör er snygga !

***************************

Måste bara få säga en sak till.
TÄNK om Ikonen Gunnarzon går till Bajen Innebandy ?!?!?
Snacka om att såga sig själv då.
Jag som Gnagare skulle iaf inte se honom som en grym föredetta Gnagare utom som en JUDAS !
En Gnagare lämnar inte sitt hjärta så lätt.
Nu tror jag inte på att Kenta kan lura Gunnarzon så hårt så jag behöver nog inte vara orolig.

Kom igen nu Micke,,,,,,,, kör upp kentas anbud i röven på honom !!!!!!
Hammarby är inte värda en sådan bra spelare som du !



//Danne Doppsko


Kommentarer
Postat av: RIFEN - VH -99

Var finns dom bilderna?

2008-11-06 @ 19:50:48
Postat av: Danne Doppsko

Ronny Carlsson har dom i sin Ristomta pärm !

Det är bara att kontakta honom.

2008-11-06 @ 20:06:37
Postat av: B

Kan försöka att scanna in några sköna gamla klipp och lägga på hemsidan imorn kväll :)

2008-11-07 @ 00:04:26
URL: http://thebasicblogg.blogg.se/
Postat av: Kajan

Kan inte minnas att vi någonsin torskat mot VH..

Om vi skulle ha gjort kan det inte vart mitt fel :) Ronny har du verkligen godkännt att vi förlorat mot dom?

2008-11-07 @ 10:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0