Fredag igen med lite Zlatan

Fredag och återigen jävligt mkt på jobbet.
Datorn strulade lite så denna gång fick jag kassera ett tangetbord !!
Annars brukar det vara min kollega Robert Sweda Svensson som brukar våld på döda ting.
Jag känner mig sjukt laddad för helgens drabbning mot Handen-VH.
Ska bli kul att träffa på småkillarna igen.
Hört att Markus Tysk är skraj som fan !
Vi får se om den tidiga samlingen med gemensam lunch gör någon skillnad för fokusen till matchen.
Godbiten får bli match DJ.
Ronny och Holm ska ju agera kommentatorer igen.
Tycker att dom vara grymma förra matchen och då var det deras första fajt.
Men vem fan ska sköta statistiken nu när Holm sitter där ?
Leo Svanen Svanberg får väl fixa lite.
Nu ska jag avsluta min lunch och återgå till arbetet.

Såg nimoineringarna till ÅRETS MANILGA till Idrottsgalan.

Rolf Göran Bengtsson (Ridsport)
Zlatan (Ftoboll)
Robert Karlsson (Golf)
Gustav Larsson (Cykel)

Ger mig fan på att om jag inte satt till vilka sporter dom utövar så hade inte ni vetat om vilken sport dessa herrar utövar, förutom Zlatan då...
Vilken konkurans Zlatan har !
Vart fan har dom gjort av Jihde ?
Klart man blir lack !


Trevlig Helg


//Danne Doppsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0