Lördag morgon

Jag vaknar av att min mobbe ringer argt och hårt...
Vem fan är det som ringer kl 8 en lördag ?
Jag har dessutom ingen jour på jobbet !
Sträcker mig efter mobilen, CLABBE !!!!!
Jag har nästan svårt att få fram en röst, försöker ställa mig upp och gå ut för att inte väcka Kerstin.
FAN, det snurrar till och jag vet inte vart jag är !
Jag hasar mig likt en sengångare ut från sovrummet med Clabbe hängandes i Mobilen.
Jag hör från mobilen .... "" Halåååå, Doppis, Halllå, va FAN gör du, Doppis hallå ""
Äh men lugna ner dig Clabbe, försöker få fram ett ljud men rösten är torr !
Jag måste få tag på vatten !.
Förtsätter att hasa mig mot muggen (Toalett för er som inte förstår).
Äntligen får jag tag på lite vatten.
Det känns som jag har svalt en portionssnus under nattens gång.
Medans man gör sin morgonpiss så pratar jag klart med Clabbe om dagens match om Salem.

Coach MN från Salem trodde inte att vi hade någon taktik mot dom klar efter våran match mot Caperio/Täby.
Men det har vi definitvt NU !
Jag var kanske lite feg när jag tippade i tipset, men faktum är att Salem kan faktisk vara ett av lagen som klarar av att göra 5 mål på oss.
Men hur som helst så gör vi flera mål än dom.

Nu ska jag nog dra igång kaffet och spela lite cashgames ...

Laddar upp med denna hela dagen Nynäsposten


//Vi syns i en hall nära dig /Doppsko

Kommentarer
Postat av: Linda

Ha ha ja jag vet, supersnygg blogg:P

2008-11-01 @ 09:51:23
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Linda

HAHAHHAHAHHAHAHHAHAHA du är lite rolig du:P

2008-11-01 @ 11:41:34
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0