Ödmjukhet !

ÖDMJUKHET !
Det är något som jag är skit dålig på.
Jag hatar att förlora !!!!!!!!!!

MN i Salem försöker säga att vi ska vara mer ödmjuka !
Martin ska kanske själv prova på att vara lite ödmjuk innan han ber andra vara det .
Jag har följt hans blogg sedan ett tag tillbaka och har inte sett han vara ödmjuk speciellt många gånger.
Fast han är jävligt trevlig när man träffar på honom LIVE så att säga.

Klart att vi är lacka för krysset, vi ser det verkligen som en förlust.
Martin  säger att vi kommer med dåliga bortförklaringar, men vi har en iaf, även om den är dålig och den var inte menat till slutresultatet utan till vårat sätt att uppträda.

Vi gjorde en bedrövlig insats i 3.e perioden , det vet ja om, och har har aldrig förnekat det heller.
Vad jag kommer ihåg så sa jag till Martin och Björn inne i domarrummet att jag tyckte dom var värda krysset till sett över hela matchen.

Sen att det blev lite bråkigt och stökigt i slutet beror ju på ordern från Martins kollega Björn.
Han erkände det själv när vi stod i domarrummet.
Tråkigt att dom utsätter sina spelare för fara med flit !!
Det var alltså vårat uppträdande som jag försökte bortförklara
Men nu i efterhand så vet vi vems felet var att det blev stökigt !!!!
Det var Salems coacher som beordrat sina spelare att säga och göra saker mot våran CAP.
Dom visste redan innan att han skulle lacka ur.
Så varsegoda Salem, ni fick eran griniga och nästan hotfulla match i 3.e perioden.

Klart att det är en taktisk detalj, hoppas bara inte att det var Björn som gett ordern till publiken att håna våra spelare !
Orden som kommer från publiken går tyvärr inte att nämna i detta forum.
Men det är väl det som ska vara fördelen med hemmaplan.

Jag avslutar med att önska Salem lycka till i forsättningen, jag förstod visst att denna matchen skulle bli tuff.
Tycker att det är synd att vi inte avgör i period 2 då vi är riktgt bra och spelar mot 1 mål.
Bra gjort av Salems Keeper.
Som sagt, jag tror fortfarande på att Salem kniper plats 3 kanske plats 4. (Åh lite ödmjukhet)




Kommentarer
Postat av: **

Ni vinner, Salem tar andra platsen...

2008-11-03 @ 23:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0