Onsdag morgon och man tänker.

Att det är inte bra att börja så här tidigt !!!
0700 är man på jobbet.
Är det verkligen bra att gå upp så här tidigt ?
Hur fan kom jag till jobbet ?
Kände jag av några IB känslor på morgonkvisten ?

Svar: Aldrig i helvete är det bra att gå upp så här tidigt !

Svar: Inte en aning, en jävla massa köer iaf.

Svar: Inte en ända !

Ikväll är det träning igen.
Men först är det samling hemma hos
Ronny C för TV premiär på matchen mot Handen-VH.
Sedan bär det av mot träningen i Gröndalshallen.

Även den förbannade Nynäsvägen skall klaras av.
Undrar hur mycket dom har byggt om vägen idag ?

Hade en samtal med Jimmy B från Bro igår kväll.
Behövde en logga och lite laguppställning till matchprogramet.
Ska bli kul att möt Bro i helgen.
Verkar ju vara ett bra lag med mkt ambitioner.
Jimmy hoppas att dom ska hitta tillbaka till vinnarcirkel i helgen.
Det hoppas inte jag =)

Skönt att Gnaget krossade FCH igår ....


Kommentarer
Postat av: Jimmy B

Jag hoppas ingenting Doppis.Jag vet med ganska så stor sannolikhet att vi vinner. Det enda som kan stoppa oss i helgen är att du tippar seger för Bro. För alla vet ju hur det brukar gå :-)

2008-11-13 @ 12:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0