Tottenham krossade Liverpool

Hur skönt är inte det ?
nåjaa krossade och krossade, dom vann iaf med 2-1.
Så jävla skönt att se JUDAS Keane få på pumpen.

Nu har jag presic kommit hem från en sådan där konstig halloweeeeen fest.
Jag ca 3 prmoille i blodet och vet inte om jag är den bäste eller den sämsta människan on the earth !
Jag blir sååå glad när jag får lyssna på en skön reggae beat som t.e.x
Max Romeo

Jag är såå sjukt besviken på våran förlust idag mot Salem.
Hur kan vi förlora med 5-5 !
Det finns inte i min värld.
Alla underpresterar fett ! Även vi som coacher.
Det är för mkt skitsnack om dittan och dattan.

Nu laddar vi om och ser fram emot Handen - VH matchen.
Ska det vara så svårt att ladda om ??
Tror inte det !
Vi ser fram emot en bra träning på Måndag...

matchens lirare : Bollen

Kommentarer
Postat av: ***

haha.. ni är inte bättre än 5-5 mot salem.

2008-11-02 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0