Träningsdagboken 10 Nov

Återigen en sen Träningsdagbok...
Har sjuuuuuukt mkt att göra på jobbet som sagt.

Igår hade vi en av våra bättre träningar.
Stämningen var på topp.
Vi pratade en del om matchen mot Handen-VH., även en hel del om hur vi värnar om varandra.
Som jag sa i början av säsongen så är vi jävligt nära varandra och vi måste respektera varandra som en familjemedlem.
På matchen så var en del ord lite väl hårda.
Fan kom igen nu killar, ibland är ni (ni vet vilka ni är) rent ut sagt pinsamma !
Tänk först och tala sedan, gör inte som jag !

Efter att vi pratat ut och haft en träningsgenomgång så startade träningen i bra tempo.
Ganska mycket tillbaka till basic.
En hel timme två mål som hade många ansikten.

Blå: Musse,Limpan,Packe,Edfors,ALT,Trimpen,Tobbe och Orre.

Röd: Hultin,Braxen,Lillebror,Ludde,Joel,Benny och en ny lina med Laken,Jonne och Granvik !!!

Blåa spelade bra och tog ledningen.
När det stod 7-3 till blåa så tog vi en liten paus.
Janne The Killer fick skrika av sig lite på det Röda laget.
10min kvar och det Röda laget med 6 backar börjar kriga som smutsiga djur.
Granvik trycker in 7-7 i kassen, tror nog att det var typ 3-4 spelare i blått som åkte med in i kassen.
Vi fick avgöra kampen på straffar.

Edfors miss
Laken mål
Packe miss
Lillebror Miss
Hultin mål

Röda laget krossar det blåa laget med 9-7 efter straffar !

Nu se vi fram emot träningen på Onsdag, då kommer lille Clabbe tillbaka igen.
PC Björn såg het ut i Svedlunds frånvaro !

 

Kommentarer
Postat av: B

Basic-övningar. HÄRLIGT!!!! Mera sånt!! :)

2008-11-11 @ 18:13:50
URL: http://thebasicblogg.blogg.se/
Postat av: Packe

Hallå där! Jag satte min straff! ;)

2008-11-12 @ 19:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0