Träningsdagboken 17/11-08

Sen rapportering av Träningsdagboken p g a mkt att göra på jobbet i dessa jultider.

Det var äntligen dags för träning.
Jag och Clabbe satte oss i möte med Cap Tobbe och vajs Cap Ludde =)
Vi gick igenom lite händelser från matchen.
Det vart en ganska så enkel uppvärmning som avslutade med tvåmål.
Det var många frislagsvarianter under tvåmålen.
Tycker fan att vi ska kunna ha ännu bättre frislag !
Skärpning !


Nu har vi en träning till innan vi ska inta Sollentuna Sporthall (Lördag 11:15)
Parkett golv, så jävla najs.
Det passar vårat snabba spel enormt bra.
Sollentuna har verkligen imponerat resultatmässigt på mig.
Kan tänka mig att Anta i Sollentuna myser nu =)
Jag har ju tippat som som 7.a om jag inte missminner mig.
Anta har ju själv sagt att dom siktar på en topp 3 plats, men är nöjd om dom kommer bättre än 5.a.
Just nu ser det ju ut som om dom kan infria en topp 3 plats.


Till er som undrar om tipset så kommer det ut under onsdagen.
12 platser är upptagna, nej 13 menar jag.
MrMicke är nu nr 13 i tävlingen.
Jag hade tänkt sätta en gräns på 20 pers, men jag har inte bestämt mig ännu =)


SKytteligan i Herrtrean
        Spelare                                    Lag      Ant   Mål Ass Poä
1 Edfors, PeterNynäshamns IBK   7   13  10  23  
2 Malmqvist, Stefan IFK Sollentuna   8  13    9  22  
3 Rickardsson, Richard IFK Sollentuna   6  15    6  21  
 Göransson, Jesper Vaxholms IBF   9    8  13  21  
5 Högberg, ChristoferBro IK   7  13    7  20  
 Åström, Karl Jonas Jakobsbergs IBF   8  10  10  20  
 Svensson, Roland IBK Handen - VH   8    9  11  20  
 Lindelöf, Lars Nynäshamns IBK   7    9  11  20  
9 Koski, Andreas IFK Sollentuna   8    7  12  19  
10 Börjesson, Mikael Jakobsbergs IBF   8  13    5  18  


Kommentarer
Postat av: ...

Vi har bra frislag. Är bara lasse som har en förkärlek till att skjuta i täcket hela tiden.

2008-11-19 @ 13:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0