Träningsdagboken 19 Nov

Fy fan va svart det var igår på vägen ner till Nynan.
Man ser ju inte ens en meter framför sig.
Snön haglade ner från himmelen och hamnade på Riksväg 73.
Halt ? ...... svar JA
Jag hämtade upp Clabbe The Fist och Janne The killer på vägen ner.
För en gångskull var vi bara 13 utespelare.
Vi gjorde det bästa av situationen och hade ganska så kul.
Många skratt vart det under strafftävlingen som vanns av Packe Nilsson.
Vi kallade laget som ska möta Sollentuna på Lördag 11:15
Kallade:
Joel,Ludde,GW,Orre,Tobbe,Hultin,Lasse,Trimp,Musse,Packe,Edfors,ALT,Limpan,Svedlund,Janne
Jag kan ha missat någon för jag har förlaggt den svarta boken och jag kan inte ringa Clabbe för jag har glömt min lur hemma !
Jag är helt naken.

Oj vad jag längtar till tomten !

Klipper in en skön länk till Ålands TV
Dom sänder matcher överwebben.
Kul att se David igen...... >>   Åland24 << Tack S.flöjt för tipset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0