Träningsdagboken 3 Nov

Det var träning efter helgens kryssmatch mot Salems IF.
Det är bara att kämpa vidare, vi kommer få möta många hungriga lag på bortaplan.
Salem visade prov på riktgt bra kontringsinnebandy.
Det är något vi måste lära oss att stå emot.
Dagens träning handlade mest om fart och avslut samt tvåmål.
Tempot var bra och alla verkade hungriga.
Vi hade ett par pjäser borta pga jobb och skador, Lasse, Trimpen, Ludde osv osv.........

Tvåmålen bjöd iaf på 3 färger.
Gul: Edfors, ALT, Packe, Joel, Orre
Orange: Musse, Braxen, Hultin, Tobbe,GW
Blå: Laken, PääRL, Tompa,Jonne,Benny

Målvakter; Svedlund, PC, The Killer.

Nu glömde jag alla anteckningar hemma så det blir ingen +/- statistik !
Orange vann iaf finalmatchen mot Gula via en snygg kasse av Muszynski.

****

Nu är det klart att TV Nynäs sänder matchen mot Handen-VH.
Matchen startar 14:15 i Gröndalshallen.
Vi hoppas på mycket folk igen i denna derbymatch.

****

Fan va grymma Gnaget var mot Helsingborgkantasigihäcken.
Konstigt att dom inte kan rulla boll så där oftare.
Skön kasse av Özze ! kanske årets mål ?

****
 Jävlar va risigt det går i tipsligan (Herrtrean) för mig.
Men jag ska nog ta mig samman och analysera lite mera.
I helgen ska jag ha alla rätt !
Måste ju skärpa mig så att jag går om Fraggel och hans bäste vän Kari Karke =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0