Barack och Innebandy


Fy fan va jag gick upp tidigt idag.... 04:00
Jag skulle köra ena grabben till Skavsta Airport.
Jag vaknade inte förens jag kommit till Nyköping =)
Sjuuuuuuuuukt trött..
Åkte sedan till jobbet för att dra in frullen, intravenöst ? nästan.
Plötsligt kom jag på att jag skulle vara på Citroen 0700.
Kollade klockan...... 0650 !!
Gasen i botten från Årsta till Orminge, kom fram 07,05.
Fick sitta kvar och vänta till 0730.
Det var någon konstig miljöpryl som skulle bytas ut.
Vad händer, jag vill inte vara miljövän =)


Jävligt skönt med fredag.
Tipset ligger uppe och än så länge är det 18 tippare med * se längre ner i bloggen *
Jag hoppas att alla som var med i provomgången tippar.
När jag gick igenom alla tipsen så kändes det iaf som att alla var med.
Jag vet inte men jag truuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur att mitt genombrott kommer i helgen.
Blir mäkta förvånad om jag inte prickar in minst 3 matcher =)

I morgon Lördag så möter vi IFK Sollentuna.
Matchtiden är väl så där, 11,15 betyder att våra killar från Nynäs måste åka 08:45.
Åh va kul det ska bli att komma ut på landet i Sollentuna .
Tror nog att jag ska käka min frukost på Edsbacka Krog imorgon.
Har fått ett rykte via säker källa att Sollentuna Sporthall inte har några omklädningsrum nu när den är under ombyggnad.
Så vi får en egen barack, och det är inte Barack Obama som jag menar utan en så där jävla grön och kall brack !

Glöm inte att lämna in erat tips nu
Direkt till tipset >>>> TIPSET OMG ! <<<<<

Trevlig helg på eder alla!


/Doopsko

Kommentarer
Postat av: T T

Vill bara meddela stackarn att herr Cap har uppstigning 04.15. Varje dag! Så sitt ner...

2008-11-21 @ 17:07:18
Postat av: Danne Doppsko

Men jag jobbar fortfarande och kommer inte få sluta fören 1830.

Så ta ett par djupa andetag nu när du redan har tagit en napp på soffan och dragit 3-4 bira !!

2008-11-21 @ 17:37:22
URL: http://doppsko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0