Vinst mot Bro IK

Vi fortsätter att ånga på i Herrtrean.
Vinst igår med 11-7 trots ledning 11-3 med 10min kvar.
Klart att det är skönt med 3 poäng så här i efterhand.
VAD HAR VI FÖR INSTÄLLNING sista 10minuterna.
Klart som fan att Brospelarna är lite småtjuriga just för att man ligger under med 11-3 i en så kallad seriefinal.
Kan vi uppträda hur som helst då ?
Vi pratar mkt om att inte hämnas efter en syrlig kommentar eller en lite eftersläng.
Nu slutar vi ändå som vänner efter matchen.
Synd om den spelare i Bro som Jimmy hade missat att skriva upp i protokollet !
Skärpning Jimmy =)
Nu har vi 7 poäng ner till Bro men endast 4 poäng till Sollentuna som tog sin chans idag mot Handen-VH.
9-8 slutade matchen och Sollentuna har häng.
Detta gör att matchen mot Sollentuna på Lördag borta i Sollentuna blir en spännade och nervkittlande match.
11:15 i Sollentuna Sporthall !
Vi kommer vara otroligt fokuserade på denna 6 poängsmatch.
Det är upp till oss själva.
Vill vi så kan vi !!!!!



Min lilla tipstävling som jag drog igång har jag inte gått igenom ännu.
Jag hoppas att jag hinner göra detta ikväll.
Nya omgången läggs ut på Onsdag och det är då tipset börjar att gälla.
Jag ska kolla om jag kan ragga tag på ett schysst pris till vinnaren.
Såg iaf att Stefan Flöjt från CT FC prickade in Ackers - TT "Stort"
Mer info kommer senare.

IBK Handen vann över Onyx.
Skräll ?
Jag tycker det iaf.
Som jag nämde förra veckan så har Loove fått lämna sitt coachuppdrag i Handen.
Anders "Håret" Pettersson är återigen vid rodret.
Kul för Handen att ta 3 sköna pinnar hemma i Torvalla !

I våran serie slot Vaxholm tillbaka Bele Barkarby med hela 9-4 ?
Kul för vacker och Jeppe Göransson som gjorde lite sköna poäng.
Enligt Karke i BB så hade BB det mesta av spelet med blev sönderkontrade av Vackers.
Så där ja Vacker, nu känner man igen er igen =)

MN och hans Salem slog tillbaka Fraggel och hans Jakobsberg i Helgen.
Prestigemöte kan jag tänka mig.
Undrar vad Fraggel tyckte om smutsiga Salem =)
Nu är Salem med på allvar i tabellen, bra jobb MN.

Idag vakande jag 11:30, pinsamt eller ?
Jag som skulle ha sett VH-Sollentuna, men men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0