Är vi så jävla bra ?

Kanske !
Jag måste passa på att ge Sundbyberg en eloge för sina 2 första perioder.
Dom sliter och krigar och är mycket bättre än vad jag hade trott.
Vissta att vi kontrollerar matchen och att jag aldrig känner någon oro, men allt kan hända.
Edfors och Trimpen är grymma idag, men utan ALT hade dom fått det tufft.
Han tar ju på sig hela försvars ansvaret.
Lasse börjar lite lojt för att i 3.e perioden vara värsta monstret på planen.
Sjukt bra 3.e period av Lasse.
Hultin och Braxen går från klarhet till klarhet.
Sen har vi våra enorma backar Tobbe, GW, Ludde, Joel och Orre, den sistnämde fick ingen speltid igår.
Svedlund i kassen gör så att vi kan lita på vår försvars ide.
Bra tålamod matchen igenom , men vi kan bättre.
10-3 känns riktigt riktigt bra idag.
VI har nu +22 på 3 matcher och ett + snitt på ca 7 per match.
Det är precis så bra som jag hade förutspått .
Nu ser vi fram mot DM matchen mot Jakobsberg (nästa onsdag)
Så på frågan om vi är så jävla bra så blir svaret, förtillfället JA.
Till Sebbe,Musse,Limpan,Granvik,Orre, eran chans kommer, var så säkra !


//Doppsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0