Dags för helgens pinsamhetslista !

Har knepat och knåpat på helgens pinsamma matcher.
Kanske rent av så dåliga matcher att dom inte ens är värda publik !

1. Jönköpings IK.
Vad säger man 4-12 hemma, iofs mot superstarka Caperio/Täby.
12 mål i en SSL match !!!
Det är ingen bra reklam för SSL.
JIK måste skärpa sig och hoppa upp ett par pinnhål.

2. IBK Handen
3-11 hemma i Torvalla i ett Derby mot Tyresö/Trollbäcken !
Dessutom så har TT tagit ett par bra spelare från Handen.
Borde ha varit lagom med tändvätska.
Enligt flera personer som jag pratat med så körde TT över Handen.
Vad händer Loove ?

3. Duvbo IBK
Duvbo - Bollstanäs 3-9
Duvbo har själva sagt att dom kan vara med i toppen innan säsongen började.
Tabellen ljuger inte, Duvbo är inget bra lag.

************************************************************************************

Vi själva vann med 9-2 mot Tumba GOIF och har nu spelat 5 matcher.
52 Gjorda mål och 17 insläppta en så länge.
Vi hade sjukt med spelare sjuka eller bortresta.
5 ordinarie bort men ändå en vinst med 9-2 talar sitt språk om att vi har en bred trupp.
Nu har vi inte match förens den 1 November.
Då möter vi hemmastarka Salem.
Salem förlorar sällan i sitt hus och dessutom så brukar dom ha ganska så mkt publik.
MN vill nog ge oss en tankeställare och kommer ladda som tusan för denna match.
Jag är inte orolig för matchen i sig däremot är jag orolig för mig själv.
Jag kanske dissar MN så hårt så att han sätter sina liv vakter på mig.
Vad händer då ?

***********************************************************************************

Lite sköna inlägg i tipset i supertrean.

MN salem> "Real nynäs hemma i gröndalshallen mot seriens svagaste lag Tumba kan ju bara sluta på ett sätt, ja just det. Ingen skräll. Nynäs kör över Tumba, vad sa du doppsko? 18mål eller?"

Doppsko: Jag vet att jag sa det till dig förra helgen, men nu hade jag 5 ordnarie spelare borta + att jag själv kunde inte vara hemma, så jag drog ner siffrorna lite.
___________________________________________________________

Kari Bele/Barkarby> "Får Jimmy Brun spela vinner vi eftersom man plockar bollen av honom som godis av småbarn, annars blir det lite svårare. "

Doppsko: KRYSS, vad hände ? var Jimmy med ? han syndes inte i protokollet iaf.
___________________________________________________________

Fraggelmannen Jakobsberg> "Tycker ärligt talat att Handen överpresterade redan förra året och tog fler poäng än man förtjänade. I år ser det tyngre ut, kan det vara så att Doppskos eminenta coachning hade stor del i Handens triumfer förra året? Knappast"

Doppsko: Det vet du att var Fraggel, jag lät er vinna andramatchen förra säsongen.
Varför ?   Jo, för att jag kunde =)
___________________________________________________________

Jimmy.B Bro IK> "P.s Doppsko: Du har helt rätt i att Bro tar 3 till 6 poäng till i år.... Av er :) Njut"

Doppsko: Vi får väl se Jimmy. Detta ger oss x-tra energi, nu skiter vi alla matcher och laddar för Bro matchen =)
___________________________________________________________

Fan va jag längtar tills nästa onsdag då Caperio/Täby kommer på besök.
En sak kan jag lova, vi är bättre än JIKen !



Kommentarer
Postat av: Jimmy B

Klart jag var med Doppis. Men jag koncentrerar mig på att köra över dig i tipset. Det gäller att prioritera. Ladda på för fighten mot oss. Vi lär skicka veteranlaget. Vi spelar i trean för att slippa resorna. Men berätta gärna hur matchen slutar :)

2008-10-20 @ 22:43:24
Postat av: Danne Doppsko

Det är så pass långt kvar, vi kanske hamnar i formsvacka och då kanske vi bara vinner med 5-6 kassar =)

2008-10-21 @ 14:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0