En våt Dröm om IB

Jag gick in genom dörren till Omklädningsrum 4.
Där satt en naken Janne The Killer och drog en vals.
Jag nöp mig själv i armen, drömmer jag...........?
Jag gick vidare in till förrådet och till min förvåning så hade Basic tagit bort dörren.
När jag ringde senare till Basic så sa han att han skulle vädra ut den unkna doften.
Clabbe gled ner  ,sent som vanligt !
Clabbe hade för dagen tagit med sig något klassisk smörja av Vivaldi.
Fan Clabbe, ska vi ladda till denna musik ?
Clabbe lackade sne och drog sin knytnäve genom en för dagen uppsatt Da Vinci Tavla.
1 mille åt helvet, undrar vad Jonas säger om detta.
Jonas hade ju bara hyrt den från Bukowskis !
Dra den på mitt arvode !
Nu började grabbarna dyka in en efter en...

Fortsättning följer ........

Nu kom jag tillbaka!!!

Jag gick omkring och var lite smålack på att jag inte klarade av att göra en Zorro.
Fan, Zorro är ju en grym figur som alltid lyckas med allt.
Nu kom Tomten in i drömmen och han kom hand i hand med ALT.
Tomten sade, har du något bättre än en spade, vad sägs om en ren !
ALT var lite småsur på Da webmaster, han hade ju missat hans kallning till fajt.
ALT hade som mål att inte ge några julklappar till den som var skyldig.
Jag själv gick in i förrådet och gömde mig lite.
Helt plötsligt dyker det upp en finsk Varg, Vargen: "Har ni sett min fru sej"
Säldödaren: Lägg ner finnjävel
Den Fiska Vargen: Min frui måste narka sej lite...

Nu lackade jag ur och skickade iväg den stora tuffa finska Vargen till Sundbybergs omklädningsrum.
Fan, jag måste ju dra laget.
Vi lunkade tillsammans iväg till Klubblokalen.
Där satt våran massör: Erikà Sandkvist, hans händer var håriga och nästan lite fnöske torra.
Trimpen skriker ut, 1 mille till den som lägger sig först på Britsen !
Vem tror ni var först ut ?







Jo ni gissade rätt, Edfors !
Trimpen tog sin senaste pokervinst och pyntade Edfors.
Jag och Clabbe drog igenom uppställningen vi gick upp och vann med 8-5

/Doppsko, en drömmares man !

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0