Helgens pinsamheter

Fan det var svårt att hitta riktgt schyssta pinsamheter i helgen.
I SSL skötte sig alla lagen väl, om jag får tycka och eftersom det är min blogg så gör jag det =)
Men jag hittar en i div 1 mellersta och 2 i div 2 Ö Svealand (där vi ska spela nästa säsong)

1. Hässelby IBK
Om man anser sig själva som ett topplag så kan man inte förlora med 11-4 !
Bakläxa för Hässelby som jag för övrigt trodde skuul springa igenom serien.

2. Hammarby IF Innebandy.
Hur många dagar är det kvar Kenta ??
Dags att vakna och hitta tillbaka till verkligheten.

3. SB Innebandy.
Ligger pinsamt sist i div 2 ÖS.
Jag hoppas att dom vaknar till snart.
Dags för Conny snart ?

Kommentarer
Postat av: Leo

Conny blev misshandlad (av någon gårdare?) på caféet förra onsdagen, så han var lite sliten i helgen. Snart på fötter igen sägs det.

2008-10-28 @ 09:51:26
Postat av: Linda

Hej, ska det stå som det gör nu på din blogg? Högst upp alltså?

2008-10-28 @ 14:36:02
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0