Huaaaaah

Vilken trupp CTFC skrapar ihop till kvällens match.
Ska bli intressant att få se hur pass långt ifrån vi är ett riktigt bra lag.
Klart att CTFC ska vinna en sådan här match, men vi komemr att kriga så hårt idag.
På träningen i måndags såg alla så sjukt laddade ut.
Nästa så att man blir skraj för hur det komemr gå mot Salems IF på Lördag.
Salem är ju formstarka som fan.
Vi får inte lägga för mycket krut på DM fajten.
Till kvällens match har vi endast Leo Svanberg och Mats Granvik borta annars är truppen intakt.
Nu är det upp till killarna att ta fram sina blåställ och börja ladda för fajt.
Caperio är förtillfället ihop med Warberg VÄRLDENs bästa lag.
Återigen får jag se fram emot att försöka plocka bort lilla Linus Jämtdal =)
Redan över 150 biljetter är slut i förköp !
Jimmy från Bro skall tydligen ta sig 14 mil för att se matchen så jag får nog smuggla in honom via omklädningsrummet =)

****

Ny bloggdesign uppe, tyck gärna till via kommentarer
Återigen ett stort tack till Sweet Kay Design.

****

Undrar om Ronny är klar med podiet ?
Annars kan det bli tufft för filmaren. . .

****

Nu ska jag snart stänga ner på jobbet för att ta mig söderut.
Ses i Gröndalshallen !


Kommentarer
Postat av: Clabbe

Din nya blogdesign påminer om min taktiktavla, med andra ord SKITSNYGG!!!!!!

2008-10-29 @ 17:06:43
Postat av: Basic

Ser apbra ut! Hon är duktig denna där Sweetkay!!

2008-10-29 @ 23:48:23
URL: http://thebasicblogg.blogg.se/
Postat av: Bengt

Det ser bra ut om det är meningen att det sak se ut som ms DOS från tidigt 90-tal

2008-10-30 @ 09:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0