Kronberg "Vi är störst och vackrast i Umeå"

Ketil ..............
Hallå.............

Vad är det att skryta om ?
Umeå, en stad långbortistan !
Jag förstår vad han menar, men det är ungefär som om jag skulle säga.

Vi är störst och vackrast i Nynäshamn =) mycket att välja på *S*

CIterar Ketil.
"- Jag tror det finns två scenarion. Om vi får en bra start med tidigt mål så rinner det nog i väg och vi vinner med fyra, fem bollar. Annars blir det tajt och kanske uddamålsseger för oss. Första målet blir väldigt viktigt, det är känslan, avslutar Kronberg."
No shit scherlock !

Kom igen nu norrmannen !!
Gör om, gör rätt =)

Kommentarer
Postat av: Trimpen

Doppis snacka inte skit om min polare!

2008-10-16 @ 10:44:34
Postat av: Doppsko

Det gör jag inte heller, jag levererar bara FAKTA

2008-10-16 @ 12:27:12
Postat av: Trimpen

Han fick ju rätt angående matchens scenario. Sen blev han matchens kung med 3 pinnar också! =)

2008-10-16 @ 21:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0