Matcherna som går våran väg...

Bele Barkarby torskade mot Sundbyberg .
Det är ju sjukt kul för Sumpan.
Pratade med NynäsPosten idag och han tyckte precis som jag, Sumpan var bättre än Bele, iaf i Nynäs.
Jag vet inte vad som händer med Bele ibland.
Jag tror att det kan så att Beles  "äldre" spelare drar ner tempot på matchern.
Sumpan kommer med sin unga och snabb trupp.
SKÄRPNING Bele, ska ni vara med och utmana i toppen så får ni ta tag i er själva !
3 poäng är det enda som gäller.
______________________________________________________________

Salem slog Bro IK.
Lite mera väntat.
Jag är ju en som tror på Salem.
Bro har iofs börjat bra, men dom har ju tappat ett par namn.
Jag trodde inte alls på Bro innan säsongen med det har dom motbevisat.
Jag skrev tidigare " Det är över nu " men dom borde klara av att ta ca 3-6poäng till =)
______________________________________________________________

Tumba GOIF slog Handen-VH.
IBK Handen, mitt förra lag förlorade alltså mot Tumba.
Det är ju heeeeeeelt efterblivet tycker man.
Visst att Handen-VH var bättre i period 1 och 2, men i 3.e var dom bedrövliga !
Tumba var minst värda ett kryss, men lyckades vinna
______________________________________________________________

Jakan slog Sköndal.
Jakobsberg slog topplaget Sköndal.
Nu är inte Sköndal ett topplag längre =)
Kom igen ´nu Wesley !!!!!!
______________________________________________________________



Grattis till Visbys första 3 poängare, undrar hur Loove mår ?

Kommentarer
Postat av: Undran!

Jag är glad att du är så dåligt insatt i Bros trupp! :P

2008-10-13 @ 21:05:53
Postat av: Danne Doppsko

Va inte det, för då hade ni aldrig förlorat mot Salem =)

2008-10-14 @ 18:08:50
Postat av: Bro-spelare

Mjo, tror faktiskt det, vi hade inte så många rätt. Loj inställning, sjukdomar och en målkung som drog till Turkiet mitt i matchen.

Vi kan säga att det inte var våran dag även fast jag tycker Salem va en riktigt bra lag, men under normala omständigheter så slår vi dem. :)



PS. Full respekt till dig Doppska, du han en attityd som får en motståndare att gilla Nynäs och allt de står för innan vi ens mött er. Efteråt vettefan, beror på hur matchen slutar. ;)

Du kanske borde ge Salems tränare en kurs i ödmjukhet.DS.

2008-10-15 @ 12:08:42
Postat av: > Brospelare

Tro mig , jag har försökt =)



Ödmjuk is my middle namne *S

2008-10-15 @ 12:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0