Ny dag med träning ..............NOT

Idag ska vi möta TOUGH Love !
Vad fan är detta ?
Jo ni det är ett lag från Tyresökorpen div 1 serie.
En på mitt jobb som spelar där påstår att dom skall vinna !

Jag säger bara en sak "Jag vet inte med jag truuuuuuuuuuuuuuuuuuuur" med indisk accent ."

Dom har spelat 3 matcher i sin serie och har 25-1 i målskillnad, samt att dom förlorade i finalen (DM i Korpen).
Vi kommer att rulla på 3 kedjor, känns ändå som ett bra Träningsalternativ.
Vi har ju ingen match i helgen och Nästa Onsdag så möter vi Caperio/täby i DMs åttondelsfinal.
Jag har fått jagat domare idag, den första domaren sa nej när det var mindre än 24 timmar kvar.
Jag ringde tom till våran konkurrent Martin Nieminen (han går ju domarutbildningen) och frågade om han vile ställa upp.
Han kunde inte.
Fan är det viktgare att Träna Salem än att dömma våran match ?  SVAR NEJ =)

Idag ska vi prova ut våra nya Lotto Overaller, hoppas dom hinner bli klara tills på Onsdag.
Truppen har många skavanker , skönt att truppen är bred iaf.
Jag och Clabbe är sjukt taggade för ikväll.

Dagens domare blir den gamle ikonen ARASH.
Arash är en av dom bästa domarna i serien i hop med sin kollega Kahn.
Idag blir Arash själv, men det ska väl gå bra mot ett korpgäng=)

Lasse Lindlöf är äntligen tillbaka i truppen efter jobb på annan ort.
Tippar på att Lasse är sugen och spelar 3+2

Idag blir nog första gången på väldigt länge som det inte regnar när man ska ner på den farliga 73.an.
Skönt !
Jag ska nog toppa bilen på Östnora-rakan.
Hoppas att komma upp i 210 km/t

Yihaaa, syns imorgon, iaf på nätet.


//Danne Doppsko


Kommentarer
Postat av: MN

Klart det är viktigare att träna Salem, vi måste ju träna på inför matchen mot er ju....

2008-10-22 @ 22:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0