Psyk-kriget har startat.

Fraggel har hackat på mig i våran GB.
Imorse när jag skulle åka till jobbet så hade han lagt ut is på mina rutor.
Jag fick ta fram skrapan, jag ger mig fasiken på att Fraggel hade lagt någon sorts vätska i isen.
Fraggel gör allt för att få mig ur balans inför kvällens match mot Jakobsberg i DM.
Han har haft övertaget fån förra säsongen då han coachade Jakan till vinst i Torvalla då jag hade Handen-VH.
Nu är det andra tider och laget Nynäshamn är ett bättre lag än vad VH var förra säsongen.
Nu har jag även min Livvakt Claes Clabbe Pettersson
Fraggel har även hotat med att ta mid sig centrumpundarna från Jakan.
VI får se vad som händer



/Doppsko med glimten i ögat

Kommentarer
Postat av: Linda

Ville du ha någon hjälp med din bloggdesign?



Maila mig på [email protected]



Mvh Linda

2008-10-09 @ 10:05:54
URL: http://sweetkay.blogg.se/
Postat av: Danne Doppsko

Jag mailar dig L

2008-10-10 @ 17:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0