RED Doppsko på semester

Redaktion Doppsko drar till Århus på en weekend cemester.
Kommer vi över en dator så blir det update.
Annars, hörs på söndag.
Grabbarna får klara sig utan Huvudcoach i helgen, men Clabbe fixar detta utan problem.

Här kommer mitt tips för supertrean i helgen

Sumpan - Sköndal 8-5 Två fartfyllda lag framåt. Båda lagen har mindre bra försvar. Sumpan är det bättre laget och vinner i 3.e perioden.  

NIBK - Tumba GOIF 15-2
NIbken utan coach, utan Ludde,Joel,Lasse,Svedlund Detta göra att andra får kliva fram. Tumba har iofs släpp in lite kassar, men hemma i Gröndalsborgen är vi för bra helt enkelt.  

Broiken - Bele Barkarby 6-6
Ett infekterat möte eller ? Hjertner tillbaka i Bro Sporthall fast som kapten i Bele. Tror nog att det kan smälla en hel del i denna match. Tajt och tufft. Bele är nästan tvingat att vinna om dom inte ska tappa mark. KOM IGEN NU BRO !! Jag håller på er  

Handen-VH - Salems IF 6-8
I vanliga fall hade VH fått tipset, men jag vet ju en del om laget och dess spelare och vilka träningar dom haft senaste veckorna. Salem är på gång och vill visa MIG att jag kommer få rätt om deras tabellplacering =) Sen är det ju bra om dom tar lite poäng här, för nästa helg kammar dom noll poäng då dom möter Nibken....  

Sollentuna - Vaxholm 7-8
Sjukt resultat, men rätt =) Vaxholm är enligt mig det bttre laget och måste börja visa sin skills nu- Sollentuna har inte samma försvar som vi så här kommer bollarna trilla in

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0