Sjukt bakis

Jag var såååå sjukt bakis idag.
Jag tror nog att jag har tryckt i mig hela apotekets sortiment av huvudvärkstabletter.
Trots detta så släpade Clabbe med mig till Torvalla för lite IB mellan VH-Vaxholm.
Matxhens slutade 7-5, kryss hade varit mest rättvist.
Men jag tycker att VH var en litet litet snäpp vassare än Vaxholm.

Bele Forsätter att vinna och Bro IK visar att dom är ett topplag.

SB Innebandy gjorde som jag tippade, dom vann över Duvbo *grattis*

IBK Handen vann sin div 1 match mot Finspång, dom gjorde det övertygande (8-3)

Nu orkar jag inte skriva mera......

Kul att AIK Innebandy krossade Dalen.

På Onsdag möter vi Jakobsberg i Åttondel (DM) vinst där och vi får möta stora starka Capeiro/Täby....



Natt så gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0