Träningsdagboken 20 Okt

Det var Måndag igen och träning 20:30 stod på programmet

Fan idag har jag blivit sjuk, förkyld som en gnu !
Men trots mitt grova handikapp så genomför jag min blogg.
Ni vet ju hur det är när en kille är förkyld, det är ju värre än att föda barn !

Tillbaka till träningsdagboken.

Väglag: Blött
Temp: +10
Medpassagerare: CLabbe och Janne The killer.
Bil: Citroen C5

Detta för förutsättnigarna för kvällens träning.
Det var en skyhög frånvaro på gårdagens träning

Skade/sjuklistan
Leo Svanberg knät
Lasse Lindelöf jobbar på annan ort
Ludde sjuk
Joel Thailand
GW jobbade
Br Löfkvist har brutit fötterna eller nått?
Packe, ingen barnvakt
Tompa sjuk

Men vi blev trots allt 12 utespelare och 4 målvakter.
Vi började som vanligt med samlingen i klubbrummet 20:15.
Vi gick igenom Tumbamatchen och kom fram till att vi var nöjda med resultatet.
Tumba är det laget som har varit bäst här nere i Gröndalshallen.
Dom kämpade och slet och hade en riktgt bra keeper med sig.
Vi gick även igenom lite småjusteringar i anfallspelet.

Trots dåligt med folk så blev träningen ganska så bra.
I tvåmål spelet var tempot högt som fasiken, alla slet som hundar.
Mycket berodde nog på att vi körde en SIL turnering med 3 spelar och en målvakt varje lag.
Braxen och Hultin fick då visa sina tekniska kunskaper.
Hultin gjorde ca 4 tunnlar på Edfors och Trimpen, stort Hultin =)

//Coach Doppsko



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0