Träningsdagboken 22 Okt

Det blev träningsmatch istf träning.
Jag hade fått tag på något gäng från Tyresö med lite gamla avdankade TT spelare ihopmixat med lite nytt folk.
Matchen var ingen höjdare, iaf inte för motståndaren, vi vann med 17-2 (3x20 rullande tid)
För oss var det bra, Ludde och Packe var tillbaka och fick i sig lite matchtempo iaf.
Vi gick på 3 backar och 3 linor.
LL,KL,PL
JH,PA,JN
OM,AJ,PN

OÅ,GW,LJ

Kul att vi kan spela med ett leende på läpparna.
Nu blickar vi mot Måndagsträningen för att sedan vänta in Onsdagsmatchen mot Caperio/Täby.
Efter matchen så kände jag att jag inte kunde lämna domare ARASH på pendeln,
Skulle ARASH behöva åka hem ensam till Högdalen ?
NEJ !
Jag körde honom, mest för att veta vart han bor om han någon gång skulle dömma dåligt *skrattar*
Fegt av Nieminen att inte våga döma oss =)

Vågar Danne Bron-Sundbom komma ner på Onsdag ?
Eller får han inte ?
Vi i Nynäshamn hoppas iaf att han vågar/kan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0