Sugen på träning samt lista på lite pinsamheter

Det ska bli sjukt kul med träning ikväll.
Jag ska plocka Lejjan Swan runt 18 tiden i Gullmars, sen blir det hem en sväng.
Hoppas på att hinna förbi morsan på vägen ner mot nynäs.
Hon har fått dataras och kan inte komma in på nätet.
Inget nät samma som att vara död !
Återigen så tycker jag att det var grymt kul att SB slog Duvbo.
Jag har sett Duvbo 2 gånger och tycker inte att dom hör hemma i Div 2.

Topp 3 i pinsamheter.

1. Järfällas förslust mot Capeiro/Täby, hur kan dom köra vidare på en första lina som inte levererar.
Synd om Gafvelin och Schansen !

2. Visby IBK, toksatsar för div 1 men samma sak där, en första linan som inte kan prestera när det gäller !!!
Felvärvning eller dåligt tränade spelare ?!?!?!

3. Att Finspång är kvar i Div 1, deras match mot IBK Handen var bedrövlig och pinsam .
Om Finspång ens vinner en match så käkar jag upp min hatt ! . . . . . . . .. . . . .. . kanske.

Känns det som ja gär kaxig ? ..... svar "JESUS ADAM"
Jag skulle sätta en lax på att vi slår samliga av dessa lag i dagens läge.
Visby IBK vet jag kan bättre än vad dom har visat men övriga 2 kommer nog få byta serie till nästa säsong.

Sjävklart så håller jag alltid en tumme för IBK Handen och hoppas dom fortsätter sina fina trend.
Kul att Tobbe Hansson är tillbaka i Handentröjan.

Nu siktar vi mot Onsdagen och DM matchen mot Jakan !
Fraggel ska få smaka på milersättningen.


//Coach Doppsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0