Vaxholms IBF förtjänar bättre hall.

Nu är det dags igen.
Dags att tycka synd om Vaxholms IBF.
Har ni sett deras hall, IF Hallen ?
Har ni inte det så har ni inte missat något.
Planen (IB) i sig är bra, men planeringen helt galen.

Alla som läser, skicka ett mail till Vaxholms Kommun hjälp Vaxholms IBF att gnälla på Hallen.

Hallen har endast 2 omklädningsrum så man måste alltid planera, lagen innan och efter vill ju oxå kunna klä om.
Domarna !
Domarna vill ju oxå kunna byta om, här får dom byta om i kiosken.
Vi lever på 2000 talet.

Ni ska bara veta hur Vaxholms IBF sliter hund för att få hjälp av kommunen !
Dessa problem har inte uppkommit idag utan dessa problem har funnits en längre tid.
Jag har min gamla chef Mats Norling som kommer från Vaxholm sedan barnsben och han har alltid gnällt på hallen.
När Vaxholm spelade i Div 1 för länge sedan har jag för mig att dom fick spela i Åkersberga !
Nu är jag inte hundra på att detta stämmer, men 80 % iaf.

Hjälp Vaxholms IBF att få ordning på sin hall, maila Vaxholms Kommun
För er som tillhör Vackers och blir arga, maila ni med =)
Er hall håller tyvärr inte !

Varför tar jag upp detta nu, jo för att vi ska spela där idag mot Vaxholms IBF.
Jag vet att flertalet av Vaxholmsspelarna tycker sin hall suger.
Dessutom har jag något att skylla på vid utebliven prestation från Nynäshamns IBK =)

Jag ser sååå fram emot denna match.
13.30 så smäller det i IF Hallen

/Coach Doppsko

P.s Till Jeppe Göransson, fäll inga tårar idag, jag kommer inte försöka sno eran startsida ;)
Vi kan börja på den sida som knappt har något lyse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0