Danne B-Sundbom om SVT text tv

Läste lite i min namne Dannes blogg.

"SVT text-TV suger hårt. Innebandyn alltid på sista sidorna och mer koll på målskyttarna i hockeyallsvenskan än i SSL. Gör om gör rätt! "

Doppsko tycker !

Sjukt att det ska vara så.
Om man kollar på hur många utövare vi har i Innebandyn i jämnförelse med andra sporter.
Klart att Eiltserien får sin beskärda del i media.
Jag blir lite förbannad över SVT text och deras diss av Innebandy.
Vi lever ju för fan i nuet och IB finns ju numer på idrottslektionerna i mass.
Kolla på Sveriges skolors alla skollag.
En del av skollagen är ju sjukt bra och flera av spelarna i dom bästa lagen har någon gång varit med ett SSL lag och tränat eller spelat.
Vi har Stadslagen som spelar i ett utbrett system.
SSL lagen satsar stort och brett.
Att IBn skall hamna längre bak en tex Hockeallsvenskan och Handbollen är för mig ofattbart.
SVT Text är en stor stor tillgång när det gller sport, iaf om man jämnför mad typ TV4, Kanal3 etc etc.
Det är banne mig deras plikt att skriva mera om Innebandy än vad dom gör.
Är så sjukt trött på STOFILERNA på SVT.
Jag har t.o.m börjat bojkotta SVT´s sportsändningar.
Dom är sjukt dåliga och är inte värd mina ögon längre.
Jag hoppas precis som Danne i Caperio Täby, ta bort stofilerna på SVT !!!!

/Danne Doppsko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0