Det rör på sig i Nynäshamn

Nu börjar det röra på sig i Nynäs.
Annonseringen är klar för matchen och Leo Svanberg har börjat träna.
Svedlund har fått 12matcher i sig och är hetare än någonsin.
ALTstrand,Trimpen och Lasse öser in poäng efter poäng.
Vi har en träning till på Onsdag sedan börjar det vi har gått och väntat på, Seriepremiären.
Kul att det blev Bele Barkarby som vi fick.
Många i serien tippar oss och Bele som favoriter denna säsong.
Det blir en trevlig seriefinal redan i omgång 2 !
Bele kommer vara sjukt taggade inför helgen och gissa om vi kommer att vara det.
Vi har 15 matcher på försäsongen och vi har endast förlorat en och den kom mot Visby IBK.
Jag vill gärna ha en revanch mot VIsby nere på Gotland.
Nu blickar vi framåt mot Bele matchen.
Truppen ser sjukt bra ut och försvarspelet har varit enormt.
Nu gäller det bara att alla håller sig friska.
Vi har redan nu ett par spelare som inte kan delta i helgen.

Ludvig Jundén nyförvärv från IBK Handen " USA resa"
Leo Svanberg nyförvärv från Västerhaninge IBK "Knäskadad"
Richard Pettersson nyförvärv från IBK Handen "Landslaget"
Peter Edfors skadad
Ronny Carlsson Boule SM
Oscar Muszynski Von Arenhort influnsa

Fan va taggad jag är inför denna premiär.

Just nu känns det som jag har hittat laget som jag aldrig vill lämna.
Allt är så proffsigt, ända ut i fingerspetsarna, det enda jag saknar är en bra Matrialare...... !!!!


/Coach Doppsko

Kommentarer
Postat av: He he

Laken är väl bra materilare?? ;D

2008-09-18 @ 14:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0