Doppsko pratar lite Bele Barkarby

Jag hade fått ett litet privat mess av Kari Karke (coach i Bele) där han påpekade att jag hade nämt i min blogg att dom skulle ha nämnt att dom skulle plocka serien lätt.
Detta dementras nu av Kari och Nicke och jag får samtidigt reda på att dom har en treårsplan.
Jag läste kanske lite för snabbt på svenska fans .com

Artikeln http://www.svenskafans.com/innebandy/bele_barkarby_if/artikel.asp?id=248481

Eftersom jag är ganska så impulsiv så såg jag bara Beles väg mot tvåan =)
Något om treårsplanen stod ej så därför tänkte jag självklart att deras mål denna säsong vara att vinna serien.
Jag tyckte mig se lite kaxighet i Bele som jag tyckte vara kul.
Då får jag stå här ensam med Clabbe och fortfarande säga att vi i Nynäshamn siktar självklart på att vinna serien.
Målet är tufft men inte omöjligt.
Samtidigt ber jag Kari och Nicke om ursäkt för det jag tidigare sagt i min blogg.

Lycka till allihopa, men inte matcherna mot oss !

/Coach Doppsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0