Doppsko tippar omgång 1

Vi i Nynäshamn kommer ju ha en tipstävling där jag, Nieminen (Salem),Örten (Bro IK), Kari (Bele/Barkarby), Erik (Jakobsberg), Anders (IFK Sollentuna) komer att tippa mot varandra.
Även Basic (Våran sportchef) kommer att vara med.
Allt går att följa via våran hemsida www.lagsidan.se/ristomta eller via min blogg.

Eftersom att omgång 1 blir lite konstig så kommer vi inte att börja förens omgång 2.

Men jag tänkte ändå ge mig på helgens matcher.

Vaxholms IBF Vs Bro IK 8-2

Jag tror lite på Vaxholm denns säsong.

JG är tillbaka och dessutom så har dom värvat en gammal vän till mig i Peppe.
Bro har blivit av med Hjertner så det ser tungt ut.
Även om jag hoppas på Bro.


***
Bele/Barkarby Vs IBK Handen-VH 9-7
Klart att jag håller tummarna för mitt gamla lag Handen-VH.
Men jag vet att VH har haft lite folk på sina träningar.
Bele satsar ju för serievinst och har legat i hårdträning.
Ska jag ha fel i någon match så håller jag tummarna på denna.

***

Sköndal Vs Salem 5-6
Jag gillar ju både Patrik och Nieminen i dessa lag.
Jag har tippat Salem högt i tabellen så ska man hålla detta måste man börja vinna redans från start.
Räknar iskallt med att Nieminen hittar Sköndals svaga punkter "" Humöret"" och vinner med uddamålet.

***

Jakobsbergs VS IFK Sollentuna 5-5
Här kommer ett litet derby, vad jag menar är att många av killarna känner varandra väldigt väl.
Jag vet inte vart lagen står, men att fajten kommer bli jämn det vet jag säkert.
Erik såg sjukt taggad ut på seriträffen=)
Anders i Sollentuna lovar mer eller mindre att jag har fel då jag har tippat dom som 7.a.

Om det är någon som är sugen på tippa så får ni gärna göra det i kommentarsrutan nedan!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tippar

Vaxholm - Bro 5-6

Jakan - Sollentuna 8-6

Bele - VH 6-5

Sköndal - Salem 6-5

2008-09-14 @ 19:57:46
Postat av: Mau

Omg: 2

IFK Sollentuna Sundbybergs IK 3-5

Nynäshamns IBK Bele Barkarby 6-4

IBK Handen-VH Sköndals IK 5-2

Tumba GOIF Vaxholms IBF 2-5

Bro IK Jakobsbergs IBF 3-3

Vaxholms IBF Salems IF 3-7

2008-09-17 @ 23:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0