En ny dag med IB

Helgen har gått och tumultet kring våran turneringsvinst har lagt sig.
Oj vilken efterfest det blev . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . NOT
Vi får fira med en träning ikväll !
Vilket schema vi dundrar på denna vecka.

Lördags två matcher (Farsta + Turinge)
Söndag en match (Täby FC)
Måndag vanlig träning
Tisdag serieträff i solna med domare och coacher
Onsdag tester + träning
Torsdag ledigt
Fredag avresa mot köping/kungsör
Lördag mionst tre matcher (Flen, MIK Västerås,Surahammar)
Söndag slutspel i Köping/Kungsör

Det är mkt IB nu, kul ju.
Vet inte om KG är så superglad hemma =)
Jag får vika torsdagen till IKEA med damen.

Jag hade även ett bra snack med Robin Andersson om går dagens match.
Tycker fortfarande synd om Robin.
Robin är fan riktgt duktig och att han är kvar i Täby FC är för mig en gåta.
Tur för Täby iofs, utan Robin hade nog Täby FC fått det tufft att få ihop ett lag.

Nu ska jag käka lite lunch, hörs senare under dagen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0