Ett par timmar har gått.

Jag är sjuuuukt nöjd med segern idag.
Självklart är jag mest nöjd med den proffisionella inställningen som samtliga killar har.
Idag är vi alltså en trupp på 18 man till fajten (6gubbar utanför truppen)
Vi startar på 2 linor !
Killarna visar stor lagkänsla denna match.
Är vi så bra som jag säger att vi är ? ..... Jag tycker det iaf.

Farsta vinner idag med 4-1, Farsta har vi slagit.

Täby FC vinner med 10-3, Täby har vi slagit

Vi kryssar mot Surahammars IBF som idag i div 1 mellersta vänder ett 4-1 underläge mot IBK Handen till 7-5 seger !

Är det konstigt att man tycker sitt lag är bra ?
Nu gäller det att jobba vidare med inställningen.
Det blir två hårda arbetspass i Gröndalshallen (Mån+Ons) sen är det är det dags för bortamatch mot Sköndal.
Tänkte smita ner till Torvalla imorgon och kolla Handen-VH mot Sköndal.

Sov gott alla IB loooovers.


Matchen lirare: Svedlund och Limpan

Matchens målgest: Lasse L (Ubåten)

Matchens mål: Edfors gör bara snygga mål

Matchens knä: Leos

Matchens initialer: Clabbe Pettersson

Kommentarer
Postat av: Trimpen

Doppshoe, mitt mål var ju snyggare än Edfors dessutom så assade jag ju hans!! ho ho

2008-09-21 @ 10:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0