Hmmmm vad händer med mina ögon ?

Helt plötslig vart jag så trött.
Sitter på jobbet och gäspar trots mycket jobb.
Jag drömmer mig bort en stund.

"""klockan är 0700 (lördag) och vi har samling inför matchen mot Farsta Sharks.
Allt känns så  jävla bra, Farsta har ett bra lag, men dom är inte oslagbara.
Vi kliver in på planen och är så jävla laddade.
Farsta ser rätt sega och morgontrötta ut så jag känner att detta kan ju inte bli några problem.
Farsta börjar lite segt och vi får 2 lätta mål, om det nu finns sådana i IB.
Vi leder med 4-2 efter 2 perioder.
Nu börjar Farsta vakna till, detta efter lite skäll från div lagledare.
Farsta hämtar upp till 4-4 och nu tänder matchen till.
I matchminut 59 gör Lasse mål och vi vinner med 5-4"""

Nu är ju detta en dröm, drömmar är ju till för oss, vi som drömmer ofta.
Kan det bli en sanndröm?
Är vi så kyliga ?
Det får vi se 0900 på Lördag då hajjarna kommer på besök!!! www.lagsidan.se/ristomta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0