Nu stiger pulsen

Ikväll är det sista träningen innan Seriepremiären mot Bele Barkarby.
Jag har inte hört något om frånvaro inför träningen så vi borde lätt bli 20 utespelare ikväll.
Vi kommer att nöta en del frislag och PP.
Hoppas alla har laddat upp sina buggar och orkar springa hårt ikväll.
Även laget skall tas ut inför Bele fajten.
Ludvig Ludde Junden är fortfarande utomlands och kan ej medverka i helgen.
Leo Svanbergs knä är inte helt 100% och det finns även en osäkerhet kring Edfors medvarkan.
Jag och Clabbe är sjukt laddade för detta och jag vet att Jonas (Ordföranden och Ronny Sportchef) även dom ser fram emot Lördagen.
Vi har haft en halvsida i nynäsposten igår och det går ut en annons på fredag.
Jag hoppas på att det kommer mkt folk på Lördag.
Vi behöver allt stöd vi kan få !
Det är även klart med speaker, så det betyder att vi får lineup inför matchstarten.
Tyvärr så är det lite för ljust för att köra lite Sparkling fireworks så det får vi spara på tills det blir mörkare =)
Nu siktar vi mot div II !

/Coach Doppsko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0