Sjukt mkt att göra !

Idag har man haft sjukt mycket att göra på jobbet.
Det är första gången på länge jag inte hunnit tänka på IBn.
Jag fick lite feberfrossa och undrade vad det kom ifrån.
Självklart var de ju för IB hade halkat bort i mitt huvud.
Jag fick genast kolla av våran egen hemsida och GB där.
Sedan drog jag vidare till innebandymagazinet en sväng.
Nu ska jag kolla av lite sköna IB bloggar innan jag stänger ner på Jobbet.


Roliga saker att tänka på en dag som denna.

****
138 Pers på våran hemmapremiär som slutade med vinst 9-2

****
Vi spelade 2-2 mot Surhammar i Sverigespelen som senasre vann mot IBK Handen med 7-5

****
Såg att min blogg nu hade kommit med på innebandy.se och innebandysnack.se /tack till den/dom som tipsat.

****
Att jag fortfarande inte sett en knorvelstrudel naken !

****
Att vi hittade alla våra bollar igen, annars hade mitt arvode rykt denna månad *skrattar*

****
Att jag ska ner till Landet på Torsdag, (Byxelkrok) det är ju skördefestivalen !!!

****
Att jag inte vill ha stuprörjeans på våran gala den 4 Okt



/Doppsko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0