Sjukt taggad för Sverigespelen i Köping/Kungsör

Snart avgår resan för en skön IB turnering.
Jag är sjukt taggad för en del fajting.
Även om flertalet inte kan åka med så får vi ihop ett bra lag.
Två sköna linor + 2 x-tra spelare.
Svedlund och Janne vaktar målet.
Svedlund har ju grym rutin från division 1 och spel med Haninge IBK för många många år sedan och seanst IBK Handen.
Janne har varit keeper i Västerhaninge IBK sedan mannaminne.
Janne har varit med som keeper i VH från div 4 till div 1.
Samtlig backar som jag har i nynäshamn är lätt div 2 backar med klass.
Vi kommer att sakna förra årets poängkung Leo Svanberg (57p på 17 matcher)
Även Edfors kommer ej att innfinna sig, Edfors som har haft ett par säsonger i Caperio/Täby.
Men som jag sa tidigare så har vi ett bra lag och räknar med vinst i alla matcher.
Den svåraste matchen på pappret är Surhammar, dom div 1 , vi div III.
Den matchen ser jag fram emot.
Är jag skraj ? ..... absolut inte.
Vi har slagit Farsta IBK och varit det bättre laget mot Visby IBK, det är alltid inspirerande att möta div 1 lag.
Kanske är man för kaxig och får äta upp det på Lördagkväll.
Den som lever får se.


//coach Doppsko

Kommentarer
Postat av: Ang P.Edfors

Edfors gjorde endast ett par månader i Capeiro Täby och 3 matcher! bra blogg annars!

2008-09-12 @ 13:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0