Skördefesten på Öland !

Idag avgår bilen från Stockholm mot landstället Byxelkrok.
Världens vackraste plats !
Jag åker med tjejen (Kerstin) och hennes bror och en polare.
Passande att det är skördefest på Öland denna helg.
Fann va jag ljuger, den här helgen är ju planerad varje år.
Så sjukt kul i kroken en skördefestlördag !
Iofs får jag ta det lungan för jag ska ju hem till matchen mot Sköndal på söndag.
Känner att jag behöver få sova ut imorgon iaf.
När jag vaknar ska jag lägga upp taktiken för match mot Sköndal (söndag 14:15)
Sköndal kan vara lite knepiga att få hål på, men när man fått hål så brukar det oftast lossna.
Jag har sett Sköndal en gång, det jag såg då var inte imponerande.
Micke Törnkvist med sina 37 år  var som vanligt bäst i laget, det gäller att vi får stopp på honom.
Om han nu är med, han brukar ju jobba varannan helg.
Nu är lunchen slut och jag ska hoppa in i kontorsstolen igen.

Hörs när vi hörs

/Doppsko

Kommentarer
Postat av: ella

men tack d samma;)mysit med landställe.

2008-09-25 @ 16:38:04
URL: http://ellisgirl.blogg.se/
Postat av: Doppsko

Jag ska ta lite fina bilder och lägga upp.

2008-09-27 @ 11:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0