Söndags IB med Vinst

Då vann vi våran bortapremiär mot Sköndal.
15-7 vart siffrorna till slut.
Sköndal är första lag som gör mer än 5 mål på ny Nynäshamn.
Jag är verkligen inte nöjd med matchen idag.
Klart att det finns perioder då man är nöjd.
10 sista minuterna då vi gör om lite i linorna.
Vi vinner samlitga perioder som vi hade som mål ( 2-1, 5-4, 8-2)
Matchens lirare blir Peter Edfors 6+1.
Jag och Clabbe kommer att prata med femorna var för sig på Måndag.
Skönt med 3 poäng trots dåligt spel stundtals.
Våran målvakt Svedlund gör 2 ass i matchen, det kompenserar ju upp 7 insläppta.
Fet med Cred till Sköndal som aldrig gav upp.
Synd för keepern i SIKen, hans backar lämnar han ensam för ofta.
Kul att se Törnis (SIKen) in Action, även om det inte är hans bästa match.

Domarna var helt OK denna match, dom missade lite fördelar ibland men som sagt helt OK.

En stor anledning kan ju vara att jag och Coach Wesley körde ett litet domarmöte innan matchen.


****


Skönt att Gnaget vann mot Umeå i SD.

Jag hade ju sagt 3+1 på Djurling men han orkade endast med 2+1. =)


****


Storvreta leder i detta nu med 3-0 mot H-A-Lite

Mika har missat en stralle,


****


Huddinge IBS vann över Farsta med 9-6 och jag tippade fel i U2/U10 där.

Ser ut att ha varit en lugn match.


****


Nu laddar jag för en bra Träning (Måndag)

Sen är det ny seriematch redan på Onsdag mot Sundbybergs IK hemma i Gröndalshallen.



// Danne Doppsko


Kommentarer
Postat av: Linda

OKej men du får maila mig angående bloggdesign.

2008-09-28 @ 23:59:28
URL: http://sweetkay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0