Träningsdagboken 10 Sep

Egentligen skulle jag fått en dag off när det gäller träningar.
Nu vart Ass Coach Clabbe sjuk och behövde stanna hemma.
Jag drog ner via George i Brankan, Janne och Sebbe i VH.
Måste jag säga att det regnade ?
Fyyy fan va trött jag var.
sms haglade in med frånvaro.
Sverigesjukan eller ?
Hoppas inte iaf...
Det var riktgt dåligt med folf för första gången.
Endast 11 utespelare + 2 målvakter !


Blått: Sebbe,ALT,Hultin,Joel,Orre,Lakken

Rött: Lasse,GW,Jeffy,Tobbe,Granvik,Packe


Vi spelade 5 minutersmatcher för att hålla skärpan.

Blå-Röd 0-2
Blå-Röd 1-2
Blå-Röd 2-0
Blå-Röd 0-0/ blått vinner på straff genom Hultin
Blå-Röd 1-1/ Rött vinner på straffar genom Packe
Blå-Röd 0-1
Blå-Röd 0-1


Röda gänget vinner med 2-5 i matcher.


Nu laddar vi för Sverigespelen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0