Träningsdagboken 29 Sep

Oj vad skönt det skulle bli med träning denna afton.
Det kändes laddat som fan.
Tyvärr var jag sen för att Leo skulle hämta skor och kläder som han hade glömt lite varstans.
Sebbe och GW skulle oxå med i bilen ner.
Jävlar vad förådet luktar huggorm föresten.
Jag höll på att svimma när jag öppnade dörren.
Vad hade Basic gjort där inne ?
Uppslutningen var bra, 19 ute + 4målvakter.
Vi är heta nu !
Detta blev den bästa träningen på väldigt länge.
Tvåmålen hade bra tempo.
Sjukt mkt högre tempo än vad vi hade i matchen mot Sköndal.
Som jag har sagt tidigare, våran värsta motståndare är oss själva.

Matchen mellan svart och gult slutade 5-3
Period siffror (3-0, 1-2, 1-1)

Svart: Tobbe,GW, Ludde, Joel, Lasse, Brax, Hultin, Edfors, ALT, Trimp

Gula: Sebbe,GURRA (Gäst tränade idag, spelar i SSL laget Falun) Musse, Laken, Jeffy, Jonne, Jimmy, Granvik, Orre

Intressant att se Gurra spela.
Snabba handleder och bra tempo, men det förväntar man sig av en SSL spelare.

Leo Svanberg var tillbaka i träning igen.

Lasse Lindelöf sprang 57 på 400 meter som betyder att han har klarat av guldet.
Då är det Musse och Lasse som är Guldiasar än så länge.

Det var endast Lasse som gjorde mer än en poäng på träningen (1+1)

Nu laddar vi för Onsdagens match mot Sundbybergs IK.


Kommentarer
Postat av: Lol

vem såg Lasse springa på 57 mer än han själv?

2008-09-30 @ 11:55:16
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 11:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0