Träningsdagboken 8 sep

Den som trodde att vi skulle slippa träningen trots 3 vinster i helgen hade fel.
Efter en lång arbetsdag så styrde jag min kosa mot Nynäshamn.
Jag stannade för att plocka upp Janne "The Killer" Holmberg.
När vi är på väg ner mot Nynäs, närmare bestämt Fjärdlång så börjar det, gissa en gång.

DET BÖRJAR REGNA !
Vad händer med sveriges metropol Nynäshamn =)

Regnar det i Nynäs !?!?!

Man kan nästan mynta ett nytt uttryck!

"Är fiskarna vattentäta ?"
"Röker man cigarr på KUBA ?"
"Sover Dolly Parton på rygg ?"
"Äter man ris i Kina ?"
"Regnar det i Nynäs ?"


Svaren på alla frågor är JA


Vi körde den vanliga samlingen i klubbrummet innan träning.
Vi gick igenom helgens matcher och lite inför Sverigespelen.
Truppen börjar nu ta form och Ronny har lagt upp trupen på hemsidan.

Efter mötet så gick vi upp i hallen.
Vi var 19 utespelare och 2 målvakter.
Från helgens matcher sakandes Trimpen och George.
Det var en lätt uppvärmning och ett skönt 2mål som avnjöts i Gröndalshallen.
Under träning så skulle jag hinna med lite personliga samtal, jag hann tyvärr inte med alla men tar igen detta på Onsdag.

Ses på Onsdag !

//Coach Doppsko


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0