Vad kan den kosta =)

Förra säsongen då jag coachade Västerhaningen IBK så hade vi en match mot SB Innebandy. (spybar)
Alla Sthlmare vet ju att det är gamla ikoner som Gunnarsson,Forslund,Östergren e.t.c  e.t.c
Nu har ju även Conny kritat på.
Men vad jag vill komma fram till är att jag erbjöd Gunnarsson 750 pix för att köpa en av hans gamla Salming stickor, då åt en spelare i VH laget.
G ville inte sälja.
Iofs hade han haft mkt bollstrul den matchen så det var inte långt ifrån =)
Idag är jag fortfarande sugen på att köpa klubban med då till min AIK samling.
Nu har jag lagt lite skön press på hans dam.
Jag hoppas gittang kan tjata på sin man om försäljning av en gamal avdankad sticka.
Ni kan ju gå in och tjata lite för min räkning =) http://gittang.blogg.se
Fan, hellre 500 pix i hushållskassan, eller ?
Jupp, jag har sänkt priset, den är ju ett halvår äldre *S*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0